Korgün Yazılım
Proje Metodu
Dijital Dönüşümde Yerinizi Almadınız Mı? Gelin Birlikte Yapalım
Çözümlerimizi keşfedin verimliliğinizi arttırın
İşletmenizin ihtiyacı olan yazılım çözümlerimizle, dijital teknolojik dönüşüme adım atarken rekabet gücünüzü arttırmak için hep yanınızdayız
Dijital dönüşüme adım atın. Yeni Nesil iş dünyasında kendinizi konumlandırarak rekabet gücünüzü arttırın
Korgün Yazılım, müşterileri için uyguladığı her çözümü bir proje olarak tanımlar. Her bir projeyi 3 ana safhada planlar ve yürütür;
Uygulama Öncesi
Müşteri ile tanışmayla başlayıp, birlikte ön analiz yapılması ve proje teklifinin verilmesine kadar geçen süreçtir. Bu aşamada özellikle verilen danışmanlık hizmeti ile doğru kararların alınması sağlanır.
Uygulama
Proje başlangıcından, pilot projeye kadar süren safhadır. Analiz, tasarlama ve uyarlama , eğitim, test aşamalarını kapsar. Kaliteli proje yönetimi anlayışının ortaya konduğu bölümdür.
Uygulama Sonrası
Proje pilot çalışmasının başarıyla tamamlanıp, çözümün teslim edilmesi ile başlar ve sona ermez.
Vizyonumuz bugünün değil geleceğin de ilerisinde çözümlerimizle firmanızın tüm departmanlarını birlikte senkronize edelim.
Korgün Yazılım, size verimliliğinizi arttırmak, iş modellerini ve süreçlerini hızlı bir şekilde optimize ederek maliyetleri azaltmanızı, alacağınız stratejik kararlarda doğru tahminler ve daha fazla inovasyon gerçekleştirmenizi sağlar.
Tüm süreçlerde kullanıcı dostu ara yüzü ile çalışmak gerçekten çok kolay. Konusunda uzman, tecrübeleriyle size fikir ve pratik çözümler sunan ekibimizle yanınızda olmaktan memnuniyet duyarız.
Korgün Yazılım, size verimliliğinizi arttırmak, iş modellerini ve süreçlerini hızlı bir şekilde optimize ederek maliyetleri azaltmanızı, alacağınız stratejik kararlarda doğru tahminler ve daha fazla inovasyon gerçekleştirmenizi sağlar.
Tüm süreçlerde kullanıcı dostu ara yüzü ile çalışmak gerçekten çok kolay. Konusunda uzman, tecrübeleriyle size fikir ve pratik çözümler sunan ekibimizle yanınızda olmaktan memnuniyet duyarız.
Konusunda uzman, tecrübeleriyle size fikir ve pratik çözümler sunan ekibimizle yanınızda olmaktan memnuniyet duyarız.
Siparişlerinizin üretimin hangi aşamasında olduğunu, sevkiyat tarihlerini takip etmekte zorlanıyor musunuz?
Stoklarınızdaki mamul, yarımamul, hammadde mevcudunu doğru olarak göremiyorsunuz, dolayısıyla üretmeniz gerekeni, üretmek için ihtiyacınızı yanlış, eksik veya fazlamı hesaplıyorsunuz?
Yanlış ya da eksik sevkiyatlardan dolayı yaptırımlarla karşılaşıyor musunuz?
Stok maliyetlerinizi, borç ve alacaklarınızı, nakit akışı vade farkı kayıp ve kazançlarınızı, dövize bağlı karlılığınızı yeterince göremiyor musunuz?
Çalışanlarınızın hataları, verimliliğinizi ve müşteri memnuniyetini mi düşürüyor?
Sorunlar bitmiyor; artan yerel ve global rekabet baskısı altında şirketinizin karlılığını sürdürmeniz, müşterilerinize en uygun fiyata mümkün olan en kaliteli ürünleri en iyi hizmetle en kısa zamanda sunmanıza bağlı.
Esnek yapısıyla firmanız iş akışına kolayca uyarlanır; satın almadan üretim takibine, satış ve dağıtımdan finansa, malzeme yönetiminden muhasebeye tüm iş süreçlerini kontrol altına alarak;
İşletme kaynaklarınızı en verimli şekilde yönetmenizi,
Maliyetleriniz düşürüp karlılığınızı artırmanızı,
Müşteri memnuniyetini üst düzeye çıkarmanızı,
Müşteri memnuniyetini üst düzeye çıkarmanızı,
Orta ölçekli firmaları tanıyor ve sorunlarını biliyoruz. Türkiye’de farklı sektörlerde, çeşitli firmalarda gerçekleştirdiğimiz yüzlerce başarılı projenin sonucu elde ettiği bilgi birikimi ve tecrübeyi sizlerle paylaşmak istiyoruz.